Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

It's Funky (Buddha) Time!


Στις 21 Οκτώβρη η πόλη της Πάτρας υποδέχτηκε ένα καινούριο κατάστημα! Επιτέλους, η εταιρία Funky Buddha ήρθε κοντά μας με ένα κατάστημα ιδιαίτερης αισθητικής. Η Funky Buddha, που ιδρύθηκε το 2003 προτείνει ρούχα τόσο για τον άνδρα όσο και τη γυναίκα του σήμερα!
Ρούχα εξαιρετικής ποιότητας, που αποπνέουν δυναμισμό και άνεση. Σήμα κατατεθέν της Funky Buddha είναι το χρώμα και ένας πιο urban χαρακτήρας. Μια επίσκεψη στο κατάστημα της οδού Ερμού 32 θα σας πείσει...
Εγώ δυσκολεύτηκα να διαλέξω με τόση ποικιλία αλλά τελικά κατέληξα σε ένα all time classic jean και το αγαπημένο μου καρώ πουκάμισο, που εξακολουθεί να είναι μεγάλη τάση και φέτος! Για κάποιο λόγο αγαπώ ακόμα περισσότερο οτιδήποτε καρώ μέσα στις γιορτές! Μου φτιάχνει τη διάθεση και με ένα statement necklace γίνεται ακόμα πιο stylish! Εγώ διάλεξα ένα από την χειμερινή συλλογή της My precious με στρας!
Τολμήστε το και εσείς!

Τα φιλιά μου,
Μαρία Φ.
total outfit: Funky Buddha 
necklace : My precious
Sunnies: Pollete

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Always reading your comments! Thanks for leaving one!
xxx Maria