Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Veluso Boutique Interview & GIVEAWAY




Γεια σας fashion maRiacs! Είχαμε μια μικρή αποχή αυτές τις μέρες λόγω καρναβαλιού!! Πατρινός χωρίς καρναβάλι δεν είναι Πατρινός!! Έτσι και εγώ ήμουν όλη μέρα έξω με την παρέα μου , εννοείται με ανάλογη αμφίεση (ίσως σας δείξω μια από τις επόμενες μέρες κάποια στιγμιότυπα!) και αν και ο καιρός δεν βοήθησε καθόλου δεν σταματήσαμε να γιορτάζουμε!!
Αρκετά είπα πάλι!! Τώρα στα δικά μας!! Σήμερα θα σας μιλήσω για την Veluso Boutique που ανήκει στην Μαρία και τη Σοφία Βέλλιου και όπως καταλάβατε πρόκειται για οικογενειακή υπόθεση!
Πάμε να δούμε τι μου είπαν!!
Q: Πείτε μου λίγα λόγια για εσάς και πότε άνοιξε η μπουτίκ Veluso?
A:  Το κατάστημα υπάρχει 17 χρόνια. Το έχουμε η Μαρία και Σοφία Βέλλιου (όπως ήδη ανέφερα). Η Σοφία έχει σπουδές στη μόδα στο styiling έχει σπουδάσει σχέδιο μόδας, χρωματολογία και γενικά ότι έχει σχέση με μόδα . "ΑΓΑΠΆΜΕ την μόδα",( μου είπαν με ένα στόμα!!!!!!!) Έχουμε  σπουδάσει και οικονομικά και οι δύο ή Μαρία και μεταπτυχιακά στο Λονδίνο ( και εδώ έρχομαι να σχολιάσω και να πω πόσο ζηλεύω για τα οικονομικά!! εγώ και αυτά καμία σχέση!!
Q: Τι σημαίνει Veluso?
A:  Το Veluso βγαίνει από το όνομα μου Βέλλιου Σοφία, μου απάντησε! 
      Και άρχισα να γελάω μόνη μου!! Μα γιατί δεν το είχα σκεφτεί ήδη!!
Q: Τι μπορούμε να βρούμε στη boutique Veluso?
A: Έχουμε 30 brand από Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Δανία, Γερμανία και γενικά όπου βρούμε κάτι αξιόλογο. Αποκλειστικά έχουμε πολλές εταιρείας όπως τα 5226 της Σήλιας Κριθαριώτη, τα La liberta, τα Ηοss intropia κτλ. Έχουμε και τα madame shou shou, moschino swim και τα Paolita!!!! Έχουμε παπούτσια σπορ και αμπιγιέ καθώς και αξεσουάρ. 
Q:  Σε ποια γυναίκα απευθύνεστε?
A: Απευθυνόμαστε στην ενημερωμένη γυναίκα, που της αρέσει η μόδα αλλά θέλει και ποιότητα.
Q:  Ποιο θεωρείται ότι είναι το must κομμάτι για την νέα σεζόν?
A:  Μust  τα sneakers εμείς έχουμε τα Κeds  και κάτι σε boho. 
       (Και συμφωνώ και εγώ μαζί σας κορίτσια!! Αγαπώ το συγκεκριμένο trend!!)
Q: Ποιο είναι το όνειρο σας?
Α: Όνειρο μας να κάνουμε την δουλειά μας με την ίδια αγάπη και ενθουσιασμό προς τους πελάτες μας!
Και ήρθε και η ώρα για το δώρο μας, προσφορά της Boutique Veluso!! 
Το δώρο είναι από το brand La liberta. Τα έχουν αποκλειστικά . Τα La liberta έχουν fans και συχνά θα τα δεις σε περιοδικά και παρουσιάστριες. Έχουν υπέροχες συσκευασίες και Ποιότητα που δεν συγκρίνεται με αλλά παρόμοια στην αγορά. 
Για να πάρεις μέρος στο διαγωνισμό ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:
1. Κάνε like στη σελίδα Veluso
2. Κάνε like στη σελίδα fashion maRiac
3. Κάνε like και share στη φωτογραφία του διαγωνισμού

-Ο διαγωνισμός λήγει στις 20 Μαρτίου!
-Η κλήρωση θα γίνει μέσω του προγράμματος random.org
-Ο νικητής θα ανακοινωθεί μέσα στην εβδομάδα και θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα στα σχέδια της φωτογραφίας!

* Και αν δεν μπορείς να περιμένεις την κλήρωση,  μπορείς να στείλεις μήνυμα στα κορίτσια (εδώ) και να κάνεις εύκολα την παραγγελία σου! Και το καλύτερο κάνουν παντού αποστολές με ΔΙΚΆ τους έξοδα!

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Η τυχερή νικήτρια είναι η Artemisia Pets και θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μου μέσα σε διάστημα 3 ημερών για την αποστολή του δώρου της! Ευχαριστώ πάρα πολύ για την μεγάλη συμμετοχή!!
xxx Maria

21 σχόλια:

  1. ευχαριστουμε πολυ ειναι υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μακαριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο δώρο...Ευχαριστούμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Always reading your comments! Thanks for leaving one!
xxx Maria