Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Happy Women's Day

 Hello fashion maRiacs!! 
Το σημερινό post είναι αφιερωμένο σε όλες τις γυναίκες του κόσμου!!
Και όχι τόσο σε εμάς, αλλά σε αυτές που έδωσαν και τη ζωή τους για να μπορούμε εμείς να απολαμβάνουμε τόσα προνόμια (ασχέτως αν προσπαθούν και πάλι να μας στα στερήσουν, αυτή τη φορά από όλους τους ανθρώπους!)!
Χαίρομαι που είμαι γυναίκα, και που μπορώ να κάνω ότι βάλω στο μυαλό μου! Που μπορώ να ψηφίζω (μην σταθείς εδώ!), να φοράω ότι θέλω, να κάνω όποια δουλειά μου αρέσει και να περνάω τον ελεύθερο μου χρόνο με ότι αγαπώ!
Χαίρομαι που μπορώ να δώσω ζωή σε έναν νέο άνθρωπο, που μπορώ να φροντίσω ένα άνθρωπο, που μπορώ να δώσω απλόχερα αγάπη αλλά και να πάρω!
Χαίρομαι για όλα αυτά και ακόμα περισσότερα!
Χαίρομαι που είμαι γυναίκα και νιώθω ξεχωριστή!
Και σταματάω εδώ για σήμερα!! 
Χρόνια μας πολλά!!
Τα φιλιά μου..

top Yoki Attitudes // skirt vintage // coat Lynne // shoes Jonak // earrings Grannys Trip

xxx Maria

4 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά!!
    Πολύ ωραίο το συνολο!Ειδικά η φούστα!!!
    (μ αρέσει και η νέα εμφάνιση του μπλογκ!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. great look!

    http://www.mrsnoone.it/2014/03/una-maledetta-promessa/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η φουστα ειναι απλα υπεροχη, σου παει πολυ να τη φορας πιο συχνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Always reading your comments! Thanks for leaving one!
xxx Maria