Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Take me far away..

Αυτό το σαββατοκύριακο ήταν οικογενειακή υπόθεση με mini εκδρομή! Ειδικά η Κυριακή ήταν εξαιρετική και ο καιρός ευνόησε τη βόλτα μας! Και επειδή αυτή η βόλτα συμπεριλάμβανε και μεγάλες δόσεις φύσης επέλεξα να έχω την άνεση μου και έβαλα τα νέα μου μποτάκια, δώρο της φίλης μου Πηγής, που βρίσκεται πίσω από τη σελίδα Πηγή Π. Χειροποίητες Δημιουργίες. Δεν είναι υπέροχες;; Και το ροζ είναι το αγαπημένο μου χρώμα :) 
Αφού ο καιρός ήταν τόσο καλός λοιπόν (σε σημείο που θύμιζε καλοκαίρι!!) είπα να βάλω χρώμα στο ντύσιμο μου και αμέσως η διάθεση ανέβηκε στα ύψη ( αν και δεν χρειάζονταν και πολλή βοήθεια! :D) 
Εεεεεε πλέον με ξέρεις καλά! Η λατρεία για τα κοσμήματα είναι μεγάλη! Και όπως καταλαβαίνεις δεν θα μπορούσα να αντισταθώ σε αυτό το όμορφο κολιέ άρτια αφιχθείς από το αγαπημένο Petrol by Caroline! Το χρώμα το αγαπώ (φυσικά) αλλά και αυτοί οι μικροί βούδες μου έκλεψαν την καρδιά! 
Αν θες και εσύ να είσαι άνετη αλλά και στιλάτη στις εξορμήσεις σου κινήσου σε casual ρυθμούς και μην ξεχάσεις τα γυαλιά σου! Εντάξει, το σκουφάκι είναι προαιρετικό ( αν πάλι κρυώνεις εύκολα σαν και εμένα θα γίνει must αξεσουάρ!) και φρόντισε το τσαντάκι σου να χωράει τα απαραίτητα! Φύση σημαίνει χαλάρωση όχι δουλειά και έγνοιες! 

Εσύ τι θα επέλεγες σε μια ανάλογη εξόρμηση;
Περιμένω τις δικές σας ιδέες! 


Top Zara // pants Zara // jacket Pull&Bear // boots Πηγή Π. Χειροποίητες Δημιουργίες // bag vintage // sunnies Wholesale Celebshades Sunglasses // necklace Petrol by Caroline 



Buy what I wear
Boots here 
Necklace here
Sunnies here


xxx Mria

2 σχόλια:

Always reading your comments! Thanks for leaving one!
xxx Maria