Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

"Once Upon A Time": Ένα σύγχρονο παραμύθι

Μαύρες κλασικές, χρωματιστές σουέντ, ανατρεπτικά backpacks, φινετσάτα clutch bags και αν προσθέσεις υφάσματα, κρόσσια, αλυσίδες, δαντέλες και ότι άλλο βάλει ο νους σου μπορείς να πάρεις μια γεύση από τις  τσάντες “Once Upon A Time”.
Και κάπως έτσι σαν παραμύθι ξεκίνησαν όλα, κάπου ανάμεσα στην δημιουργική απασχόληση των παιδιών και την ανεργία. Η δημιουργός Δήμητρα Σαριμπαλίδου γεννήθηκε, μεγάλωσε και … μεγαλώνει στη Λάρισα. Σπούδασε νηπιαγωγός. Ανήσυχο και δημιουργικό πνεύμα με αγάπη στη μόδα και την ομορφιά. Όταν διαπίστωσε πως ο διορισμός ίσως αργήσει λίγο, άρχισε να “φλερτάρει” με την παλιά ραπτομηχανή της γιαγιάς.. έτσι για να περάσει η ώρα!
Κι έτσι δημιουργήθηκε η πρώτη τσάντα. Ένα τσαντάκι από ύφασμα και ... κουμπιά! Πολλά κουμπιά! Η τσάντα ήταν μοναδική και αμέσως τράβηξε τα βλέμματα. “Στην αρχή το έκανα για μένα” μας λέει “και λίγο αργότερα για τις φίλες, που το ζήτησαν. Από κει και πέρα είναι μονόδρομος. Απλά ακολουθείς το δρόμο που τελικά έχει χαραχθεί για σένα”.
Οι τσάντες “Once Upon A Time” έχουν την υπογραφή του χειροποίητου αλλά φέρουν έντονα στοιχεία αριστοκρατικής φινέτσας. Το σίγουρο είναι πως «τραβούν τα βλέμματα» και είναι μοναδικές…αφού δεν θα τη δεις πουθενά αλλού, παρά μόνο στη γκαρνταρόμπα σου!
Η συζήτηση μεγάλη . . . Οι απορίες πολλές . . . Η ευγένεια της Μιμής ξεχωρίζει αμέσως! Ας ξεκινήσουμε . . . .
Πως ξεκινάτε το σχεδιασμό μιας συλλογής;
Κάθε συλλογή είναι ξεχωριστή! Η έμπνευση ξεκινά μέσα από την καθημερινότητα…Από τις γυναίκες που βλέπω στο δρόμο από περιοδικά… από υφάσματα και ρούχα που μπορεί να υπάρχουν είτε στις βιτρίνες των καταστημάτων είτε θαμμένα σε παλιά ξεχασμένα μπαούλα!
Περισσότερο όμως κάθε συλλογή γίνεται και μέσα από τη συμβολή και τις ανάγκες των φίλων μου. Εκείνες με στηρίζουν σε ότι κάνω! Δίνουν συμβουλές και γνώμες, μπαίνουν με λίγα λόγια στη διαδικασία να στήσουν μαζί μου κάθε καινούργια συλλογή!
Τι υλικά χρησιμοποιείτε;
Οι τσάντες είναι εξολοκλήρου χειροποίητες. Τα υλικά είναι θέμα έμπνευσης. Δεν φαντάζεστε τι μπορεί να φτιάξει κανείς με υλικά που βρίσκονται γύρω μας. Έχω “ανακυκλώσει” υλικά όπως πετσέτες, κουρελούδες.... είναι θέμα έμπνευσης. Για παράδειγμα η λινάτσα σε συνδυασμό με δαντέλα μου δημιούργησε εικόνες από ξέγνοιαστα καλοκαίρια μιας άλλης εποχής. Η συγκεκριμένη συλλογή με τσάντες θαλάσσης από λινάτσα αγαπήθηκε πολύ και έφερε ατμόσφαιρα και στυλ στο καλοκαίρι μας.  Χρησιμοποιώ δέρματα, αλλά κυρίως φελλό. Είναι ένα υλικό που ανακάλυψα τα τελευταία χρόνια και συνεχίζω να χρησιμοποιώ σε όλες τις συλλογές μου. Φροντίζω πάντα τα υλικά που προμηθεύομαι να έχουν ποιότητα.
Σε ποιο τύπο γυναίκας απευθύνονται οι δημιουργίες σας;
Σε όλες τις γυναίκες, σε όλες τις ηλικίες. Οι καλύτερες “πελάτισσες” μου είναι η βαφτιστήρα μου και η γιαγιά μου! Σχεδιάζω και επιλέγω τα υλικά της τσάντας ανάλογα με την έμπνευση μου. Αν όμως μου ζητήσουν μια τσάντα θα προσπαθήσω τον άνθρωπο απέναντι μου να  τον “ψυχαναλύσω” πριν. Την αισθητική της, την προσωπικότητα της, την καθημερινότητα της. 
Η τσάντα είναι η προέκταση της γυναικείας προσωπικότητας. Εκεί κρύβεται ολόκληρος ο κόσμος της. Η ψυχή, η σκέψη, η φιλοσοφία ζωής της γυναίκας εμφανίζεται στην τσάντα που κρατάει! Πρέπει να είναι πρακτική, πρέπει να συνοδεύει ή να τονίζει το στυλ.. Η σχέση μας με τις τσάντες είναι σχέση εξάρτησης! Επίσης να σας πω ότι έχω φτιάξει τσάντες για άνδρες! Δερμάτινα backpack και το αποτέλεσμα εξέπληξε κι εμένα την ίδια.
Πόσο δύσκολο (ή εύκολο) είναι δημιουργήσεις (οτιδήποτε) handmade στην Ελλάδα;
Αν υπάρχουν τα υλικά, διάθεση και φαντασία όλα γίνονται. Τώρα αν με ρωτάτε επαγγελματικά... στη σημερινή Ελλάδα τα πάντα γίνονται με δυσκολία και κυρίως όταν πρόκειται για επιχειρηματικότητα. Το δικό μου ταξίδι ξεκίνησε ως χόμπι (και παραμένει εν μέρει) γι αυτό και οι τσάντες είναι μοναδικές! Τώρα ίσως είναι μεγάλο, ίσως μικρό, άλλα σίγουρα θα είναι ταξίδι εμπειριών και όμορφων στιγμών που καθορίζει την όλη στάση ζωής μου. Κινούμε σίγουρα με επαγγελματισμό, αγάπη, πολλή προσπάθεια, σωστά βήματα και όχι πρόχειρο αποτέλεσμα.
 
Τι ρόλο παίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην προβολή σας;
Το internet και κατ επέκταση τα social media είναι το πιο ισχυρό όπλο του marketing και της επικοινωνίας. Μου αρέσει να προβάλλω τη δουλειά μου. Θα απολαύσω τον θαυμασμό, ακόμα κι αν αυτό μεταφράζεται σε likes. Είναι η διάδοση και  επιβράβευση της δουλειάς μου. Την ίδια στιγμή  θα αφουγκραστώ και την κριτική.
Τι θαυμάζετε και τι σας ενοχλεί στις Ελληνίδες;
Οι Ελληνίδες σε γενικές γραμμές έχουν στυλ και δίνουν ιδιαίτερη σημασία στη μόδα. Αυτό που με ενοχλεί σίγουρα είναι η υπερβολή
Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα κομμάτια;
Αγαπώ όλες μου τις τσάντες…Έχω αδυναμία στην πρώτη μου τσάντα… αυτή με τα κουμπιά! Ξεχωριστή, με ατέλειες, αλλά μοναδική για μένα! 
Ξεχωρίζω το πρώτο σακίδιο φελλού το οποίο με ακολουθεί χειμώνα καλοκαίρι, πρωί και βράδυ! 
Και δεν αποχωρίζομαι τα δερμάτινα νεσεσέρ που προσδίδουν αυτό το ξεχωριστό στην καθημερινότητα μας!
Και είναι και το καλοκαίρι…Οι «θαλασσινές» οι τσάντες όπως μου αρέσει να τις λέω… 
Φελλός με floral υφάσματα, λινάτσα με δαντέλα και ψάθα με κρόσσια… 
Όλες αγαπημένες!!
  Αναμένουμε με ανυπομονησία τις ομορφιές που θα ετοιμάσει η Μιμή για άλλη μια φορά και μετράμε αντίστροφα! Μέχρι τότε μην ξεχνάς να βάζεις λίγη χρυσόσκονη στην κάθε σου στιγμή και να ζεις το δικό σου παραμύθι! ONCE UPON A TIME . . . 


Μη ξεχάσεις να ακολουθήσεις το Οnce Upon A Time στο facebook και στο instagram!
και share some love!

xxx Maria



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Always reading your comments! Thanks for leaving one!
xxx Maria