Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

BeBeauty.gr Review Post

Το Bebeauty.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα καλλυντικών που κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος. Και αυτό γιατί πέρα από τη μεγάλη ποικιλία που συναντάμε στο συγκεκριμένο e-shop, μπορούμε να βρούμε πολύ καλής ποιότητας προϊόντα και σε πραγματικά καλές τιμές.
 Εγώ δοκίμασα μερικά και να η άποψη μου:

Θα ξεκινήσω με το κραγιόν Barry M No.145 που είναι και το αγαπημένο μου. 
Ένα έντονο τριανταφυλλί χρώμα, όπως λέει και η γιαγιά και η γιαγιά μου! 
Έχει γίνει must και το έχω πάντα μαζί μου αν μαι μια εφαρμογή διαρκεί για πολλές ώρες. 
Και αυτό είναι που μου αρέσει!


 Στη συνέχεια θα σας πω για το lipgloss W7 LIP PAINT The Art of gloss
Πρόκειται για ένα πολύ καλό lipgloss σε φούξια απόχρωση που όσο ανοίγει ο καιρός θα το χρησιμοποιήσω ακόμα περισσότερο.
 Το κυριότερο είναι πως αφήνει τα χείλη απαλά.


Σειρά έχει το eyeliner Black No.001.  
Μόλις το είδα μου άρεσε πολύ η συσκευασία του. 
Μικρή αλλά άκρως πρακτική. 
Το πινελάκι που συμπεριλαμβάνεται βοηθάει πολύ είτε προτιμάς λεπτή είτε πιο φαρδιά γραμμή.

 Πρόκειται για ένα βερνίκι που μου κέντρισε το ενδιαφέρον. 
Είναι το Barry M AQNP1 Mermaid 404 και όπως φαίνεται έχει μικρά πολύχρωμα φύλλα. Μεγαλύτερη διάρκεια σε βερνίκι νυχιών δεν έχω συναντήσει ξανά αν και δυσκολεύτηκα λίγο να ξέβαψα τα νύχια μου.


Ένα άλλο προϊόν που δοκίμασα είναι η παλέτα Sleek MakeUP blush BY 3 με τρεις αποχρώσεις Ρουζ. 
Έντονες αποχρώσεις πορτοκαλί που ταιριάζουν πολύ με το χρώμα της επιδερμίδας μου. 
Αρκετά σταθερό και αυτό και με πολύ ωραίο άρωμα.

 Και τέλος αυτό είναι ένα σετ πινέλων σε συσκευασία ταξιδιού σε υπέροχο ροζ χρώμα. 
Όλα είναι τα πινελάκια είναι πολύ απαλά και καθαρίζουν εύκολα με λίγο νερό και σαπούνι. 
Βολεύει πολύ γιατί λόγω μεγέθους το παίρνω παντού.

 Εγώ είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη και σίγουρα θα κάνω πολλές αγορές στη συνέχεια. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από τα προϊόντα του καταστήματος;                

Ακολουθήστε το BeBeauty.gr στο facebook εδώ και κάντε τις αγορές σας στο e-shop του καταστήματος εδώ



Τα φιλία μου,
Μαρία Φ.

3 σχόλια:

  1. Δεν έχω αγοράσει κάτι από το συγκεκριμένο e shop.
    Το σετ με πινέλα φαίνεται ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Blush set από Sleek το λιγουρεύομαι καιρό! Αλλά έχω τόσα πολλά ρουζ που όλο αναβάλλω την αγορά του και τώρα με έκανες το ξαναθέλω!! :p
    Να τα χαρείς όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Always reading your comments! Thanks for leaving one!
xxx Maria