Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Flipsters in Greece!

Flipsters! Η μόδα που ήρθε για να μείνει! Και μεταξύ μας την έφερε στην Ελλάδα ο Albert (23 ετών παρακαλώ!!!! ναι ναι υπάρχουν νέοι με επιχειρηματικό δαιμόνιο!!), που προφανώς κατάλαβε αμέσως την μεγάλη εξέλιξη που θα έχει η εταιρία!! Μία καινοτόμα ιδέα (και μάλιστα βραβευμένη το 2010!!), που έχει λύσει τα χέρια των γυναικών ανά τον κόσμο.. Και μιλάμε για μεγάλο κοινό girls! ( για ρίξε μια ματιά... Αυστραλία, ΗΠΑ, Αφρική, Φιλιππίνες, Μαλαισία, Hong-Kong, Σιγκαπούρη, Ταϊλάνδη, Ινδονησία, Καναδάς, Γερμανία, Νορβηγία, Σουηδία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα καιιιιιιιιιι . . . . . . επιτέλους Ελλάδα!!!) Το αναδιπλούμενο παπούτσι (μέχρι στιγμής μπορεί να είναι μόνο μπαλαρίνες και σαγιονάρες αλλά ένα πουλάκι μου είπε ότι θα έχουμε νέα είσοδο στο άμεσο μέλλον!) υπόσχεται πέρα από  το στυλ που όλες θέλουμε και την ξεκούραση που επιζητούμε μετά από ώρες ταλαιπωρίας με ψιλοτάκουνα! Φυσικά, με τη μεγάλη ποικιλία σε χρώματα μπορείς να τα φοράς όλη μέρα! Στην οδήγηση, τα ταξίδια, την παραλία (αφού βγαίνει και σε σαγιονάρα!!) ή ακόμα και στη βόλτα σου! Το μέγεθος θα το λατρέψεις, είναι και το ζητούμενο άλλωστε, και θα τα έχεις πάντα μαζί σου! Εγώ προβλέπω μεγάλη πορεία! Όπως και ο Albert! Δεν σε έπεισα ακόμα?? Τότε δες τη συνέντευξη που μου έδωσε και δεν θα χάσεις!
Πότε ξεκίνησε η εταιρεία στην Αυστραλία ? 
  Η έναρξη της εταιρείας χρονολογείται στο 2009 – πολύ μικρή σε ηλικία – όπως μικροί ηλικιακά είναι και οι εμπνευστές της : 25 χρονών μόλις απόφοιτοι – ο ένας δικηγόρος και ο άλλος graphic designer – φίλοι από το σχολείο, βλέποντας τις φίλες τους να περπατούν ξυπόλητες με τα τακούνια στο χέρι έξω από τα clubs σκέφτηκαν να εφεύρουν τη λύση στο πρόβλημα!  Σήμερα στην Αυστραλία αποτελούν πρότυπα της “νέας επιχειρηματικότητας” συμμετέχοντας ακόμη και σε διαφημιστικά σποτάκια μεγάλων εταιρειών.
  Πως ξεκίνησε αυτή η συνεργασία και πόσο εύκολο (ή όχι) ήταν (λόγω Αυστραλίας)?
   Όλα ξεκίνησαν πριν από 3 χρόνια στη κουζίνα του σπιτιού μου! Ναι, εκεί ! Καθώς η μητέρα μου έβλεπε το News feed στο facebook της, πετάχτηκε μια φωτογραφία από αυτά τα περίεργα σανδάλια που διπλώνουν ! Ξέχασα να σου πω ότι η μητέρα μου έχει γεννηθεί και ζήσει στη Αυστραλία οπότε αρκετές φίλες τις ανέβασαν φωτογραφίες από τα Flipsters δηλώνοντας πως είναι το νέο must του καλοκαιριού (εδώ φυσικά έβρεχε έξω!). Το προϊόν μου φάνηκε πανέξυπνο και επειδή προέκυψε από μια ανάγκη (ως γυναίκα καταλαβαίνεις καλύτερα από μένα) ήξερα πως θα έχει μέλλον! Εγώ τότε ήμουν στο 3ο έτος των σπουδών μου και είχα μπροστά μου ακόμη ένα χρόνο, στρατό και μεταπτυχιακό – οπότε καταλαβαίνεις πόσο δύσκολο ήταν να αναλάβω κάτι τέτοιο – πόσο μάλλον στην Ελλάδα της κρίσης! Έχοντας, λοιπόν, ολοκληρώσει τις παραπάνω “υποχρεώσεις” μου, κατάλαβα στα μέσα του μεταπτυχιακού μου προγράμματος (που ήταν στο Λονδίνο για Χρηματοοικονομικά) ότι ήθελα να επιστρέψω στην όμορφη Ελλάδα και να κάνω κάτι δικό μου. Ξεκίνησα, λοιπόν, τις επαφές με Αυστραλία μοιράζοντας τις ευθύνες με τον αδελφό μου καθώς, λόγω του απαιτητικού μεταπτυχιακού, ο χρόνος μου ήταν πολύ περιορισμένος. Καταλαβαίνεις ότι έπρεπε να με εμπιστευτούν 100% πριν μου δώσουν την αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και εκεί με βοήθησε και ο θείος μου που ζει στο Sydney και γνώρισε τα παιδιά από κοντά! Εκτίμησαν το γεγονός πως ήμουν ένας δραστήριος φοιτητής καθώς στο πρόσωπό μου έβλεπαν τους εαυτούς τους πριν κάποια χρόνια, οπότε και αυτό έπαιξε σημαντικό ρόλο !
Ποια είναι συνήθως η πρώτη αντίδραση των γυναικών μόλις βλέπουν τα flipsters και ενδεχομένως τα δοκιμάζουν?
 Υπάρχουν διάφορες αντιδράσεις! Όλες θετικές βέβαια αλλά κάποιες είναι λίγο πιο extreme! Δηλαδή μου έχει τύχει να με αγκαλιάσει μια κοπέλα και να με ευχαριστεί μέχρι να τις εξηγήσω ότι δεν είμαι εγώ ακριβώς αυτός που το εμπνεύστηκε !  Είναι λογικό πάντως να ενθουσιάζονται με τα προϊόντα των Flipsters καθώς εκτός του ότι αποτελούν μια ολοκαίνουργια κατηγορία στο χώρο της μόδας, λύνουν και το πρόβλημα του πόνου από τα τακούνια (heelspain!) .
   Οι γυναίκες ανά τον κόσμο ανταποκρίθηκαν θετικά! Στην Ελλάδα τι ισχύει?
 Τα Flipsters ήρθαν στην Ελλάδα τον περασμένο Ιούνιο και για ένα τόσο πρωτοφανές concept πιστεύω ότι είναι σε πολύ καλό δρόμο. Αναμφίβολα, αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες που έχει κάθε νέο brand που μπαίνει σε μία νέα αγορά/χώρα για πρώτη φορά, αλλά εδώ χρειάζεται και μια επιπλέον δόση υπομονής καθώς είναι ολοκαίνουργιο και το προϊόν από μόνο του. Παρόλα αυτά, τα Flipsters έχουν μπει στα καλύτερα μαγαζιά σε Αθήνα και Νησιά και τώρα ξεκινάμε και επαφές με άλλες πόλεις. Είμαι σίγουρος πως και οι Ελληνίδες θα εκτιμήσουν κάτι τόσο πρωτοποριακό αλλά και χρήσιμο !   
 Τα flipsters απευθύνονται σε συγκεκριμένη μερίδα του γυναικείου πληθυσμού? (πχ ηλικία,ασχολίες)
 Το βασικό target group εκ των πραγμάτων είναι γυναίκες που φοράνε συχνά τακούνια δηλαδή 17 – 50. Βέβαια, αυτό δε σημαίνει ότι και στις υπόλοιπες ηλικίες δεν πάνε καλά οι πωλήσεις!
 Τα Flipsters φοριούνται από την παραλία και το pedicure (flip-flops) μέχρι και μετά τη δουλειά ακόμη και με επίσημο ντύσιμο χωρίς να χαλάει το γενικότερο στυλ. Είναι και πολύ δημοφιλές προϊόν σε γάμους (ειδικά σε νησιά) και δεξιώσεις καθώς βγάζεις το τακούνι και χορεύεις χωρίς πόνο!  Από το Μάρτιο θα κυκλοφορήσουν και άλλα μοντέλα που καλύπτουν και τα πιο απαιτητικά γούστα αλλά περισσότερα δεν μπορώ να αποκαλύψω !
     Τι σου έρχεται στο μυαλό όταν ακούς για τα flipsters?
 Καινοτομία, φρέσκες και πρωτότυπες ιδέες, έξυπνο προϊόν, έμπνευση για δημιουργικότητα, κίνητρα για επιχειρηματικότητα, θαυμασμό προς τους νέους.  
  Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια?
Θα ήθελα πολύ να δω τυχαία στο δρόμο μια κοπέλα να φοράει τα Flipsters – εκεί νομίζω πως θα νιώσω ότι ανταμείβονται οι κόποι και οι προσπάθειές μου.
Στόχος μου είναι να φτάσω σε ένα σημείο όπου τα Flipsters θα γίνουν hit και στη χώρα μου ώστε να “εκμεταλλευτώ” τις πωλήσεις προς όφελος κάποιων φιλανθρωπικών ιδρυμάτων αλλά είναι πολύ νωρίς ακόμα για κάτι τέτοιο.
 Που μπορούμε να βρούμε τα flipsters στην Ελλάδα?
Τα σημεία πώλησης θα τα βρείτε στο https://www.facebook.com/albisolomon/info
(Facebook page “Flipsters Greece” / About / Description)

xxx Maria

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Always reading your comments! Thanks for leaving one!
xxx Maria