Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Dust + Cream "beauty products and more" Review

Τι κάνετε fashion maRiacs?? Έχετε καταλάβει ότι το σημερινό post  αφορά προϊόντα της εταιρίας   Dust + Cream που δοκιμάζω εδώ και καιρό!! Γνώριμο τσαντάκι με όμορφα πραγματάκια για δοκιμή!! Και αφού κοντεύω να τα τελειώσω όλα είπα να γράψω έχοντας πλέον ολοκληρωμένη άποψη!!

How are you fashion maRiacs?? You understand that the current post is about the company's products Dust + Cream that i tested for long! Familiar bag with wonderful things to test! And since I was about to finish them all I can write now having integrated view!

Και ξεκινάμε με όμορφο βερνίκι νυχιών Beauty Line Cosmetics nail polish σε κίτρινη απόχρωση! Αν και δεν αγαπώ ιδιαίτερα το συγκεκριμένο χρώμα στα νύχια ,η καλή εφαρμογή του με κάνει να έχω και μία δεύτερη σκέψη και να το χρησιμοποιώ συχνά ειδικά όταν θέλω μια γρήγορη αλλά και εντυπωσιακή λύση για την έξοδο μου! Ειδικά αν υπολογίσουμε ότι μία εφαρμογή είναι αρκετή!! Μου λύνει τα χέρια! Και μπορεί εμένα το κίτρινο να μη με ξετρελαίνει, παραμένει όμως ένα από τα πιο καλοκαιρινά χρώματα!!

And we start with pretty nail polish Beauty Line Cosmetics nail polish in yellow hue! Although not particularly love this color on nails, good application makes me have a second thought and I use it often especially when I want a quick and compelling solution for my exit! Especially if we consider that one application is enough! Solves my hands! And maybe the yellow does not make me crazy but remains one of the most summer colors!

Ένα λαδάκι που αγάπησα από την πρώτη στιγμή!! Beauty Line Cosmetics λάδι σώματος με άρωμα σοκολάτα και καραμέλα!! Ο τέλειος συνδιασμός!! Συμφωνείτε?? Αφήνει στο δέρμα μια υπέροχη αίσθηση απαλότητας χωρίς να το κάνει λιπαρό!! Επίσης, αγαπώ την ελαφριά λάμψη που μένει πάνω μου!! Το χρησιμοποιώ απαραιτήτως πριν από κάθε βραδινή μου έξοδο!!

A body oil I loved from the first moment! Beauty Line Cosmetics body oil scented chocolate and caramel! The perfect combination!  Do you Agree?? Leaves the skin a feeling of softness beautiful without make greasy! Also, I love the light shine that stays on me! I use necessarily before every  night out!!

Αν είσαι και εσύ λάτρης των γήινων αποχρώσεων σίγουρα θα λατρέψεις αυτή τη σκιά της Beauty Line Cosmetics! Δεν είναι έντονη πράγμα που μου δίνει τη δυνατότητα να την φοράω από το πρωί μέχρι το βράδυ!! Η υφή της είναι απαλή και η διάρκεια της ικανοποιητική!

If you are fond of earthy shades it's sure to love this shade of Beauty Line Cosmetics! There is intense thing that allows me to wear from morning till night! The texture is soft and of sufficient length!

 Beauty Line Cosmetics λευκό μολύβι ματιών!! Το χρησιμοποιώ πού συχνά γιατί τονίζει πολύ τα μάτια μου και είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένη! Συνήθως το βάζω στην εσωτερική γωνία του ματιού και μου αρέσει που δεν είναι σκληρό οπότε δεν υπάρχει πιθανότητα τραυματισμού! 

Beauty Line Cosmetics white eyeliner! I use it often because it emphasizes much my eyes and I'm delighted! Usually I put it in the inner corner of the eye and I like that it is not hard so there is no chance of injury!

Εντάξει το ομολογώ.. στην αρχή ήμουν λίγο δύσπιστη με το συγκεκριμένο αρωματάκι καθώς ήταν η πρώτη φορά που δοκίμαζα άρωμα τέτοιου τύπου! Το αποτέλεσμα όμως ήρθε να σβήσει κάθε μου αμφιβολία! Το άρωμα δεν διαφέρει σε τίποτα από το κανονικό! Η διάρκεια του είναι πραγματικά μεγάλη και σίγουρη η τιμή του πολύ πιο δελεαστική από ένα ακριβό μπουκάλι άρωμα! Μου αρέσει και το μικρό του μέγεθος γιατί μπορώ  να το έχω πάντα μαζί μου!! Καλό εεε??

Okay I admit it .. at first I was a little skeptical with this aroma as it was the first time I tried this type of perfume! But the result came to erase any doubt i had! The fragrance is no different than normal! The course is really great and definitely the price of much more tempting than an expensive bottle of perfume! I like the small size because I may have it with me always! Good uh??

Και τελευταίο άφησα το τελευταίο μου κόλλημα!! Πραγματικά δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω αλλιώς!! Η Ultra Volume brown mascara κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται!! Δίνει σούπερ όγκο στις βλεφαρίδες μου!! Και ναι αγαπώ το καφέ της χρώμα και το βλέμμα που μου δίνει!! Σίγουρα πρέπει να την δοκιμάσετε!!

And last I left my last sticking! I really can not describe it otherwise! The Ultra Volume brown mascara does exactly what it promises! Gives super volume on my lashes! And yes I love the brown color and the look it gives me! Definitely have to try!

Πως σας φάνηκαν τα προϊόντα που δοκίμασα?? Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από την Dust + Cream??
How you like the products that I tried?? You've tried something from the Dust + Cream??

Τα προϊόντα της Dust + Cream μπορείτε να τα βρείτε / Products of Dust + Cream you can find:
  1. στη σελίδα της εταιρίας / at the page of the company http://www.dustandcream.gr/
  2. στο facebook / on facebook https://www.facebook.com/DustCreambeautyProductsAndMore
  3. και στις παρακάτω διευθύνσεις
 ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - ΑΝΔ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 56 - ΚΟΡΔΕΛΙΟ - 6944258985 -ΜΠΟΤΣΑΡΗ 22 - 6944258985
 ΜΟΥΔΑΝΙΑ - ΤΖΑΒΟΥΡΑ 15 - 6944258985

ΒΕΡΟΙΑ - ΒΙΚΕΛΑ 15 - 6944266613
ΚΕΡΚΥΡΑ - ΙΩΑΝΝΗ ΘΕΟΤΟΚΗ 23 - 2661080811
ΑΡΓΟΣ - ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΙΟΥ ΠΕΤΡΟΥ 10 - 2751026235
ΝΑΥΠΛΙΟ - ΑΡΓΟΥΣ 36 - 2752096430
ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΠΛ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΕΓΑΡΟ ΤΡΙΑΝΩΝ - 2721112293
ΑΘΗΝΑ - Π.ΤΣΑΛΔΑΡΗ 29 - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - 6976299221
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ - ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑ - ΟΣΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 17 (ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ) - 2399049176 



Μην ξεχνάτε το διαγωνισμό μας! Πάρτε μέρος εδώ!
Don't forget our giveaway!! Participate here!



xxx Maria



4 σχόλια:

  1. polu omorfa ola!!! :)
    eidika to ladaki...prepei na murizei uperoxa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως το λαδάκι είναι καταπληκτικό!! Μου έρχεται να το φάω!! Σοκολάτα και καραμέλα απλά ακαταμάχητο άρωμα!! Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
      xxx Maria

      Διαγραφή
  2. "... λάδι σώματος με άρωμα σοκολάτα και καραμέλα!!"
    Θα τρελαθώ!!!! Θέλω και εγώ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μεγειά!!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά ειναι απίθανο!! Αξίζει μια δοκιμη σίγουρα Έλενα :)
      xxx maria

      Διαγραφή

Always reading your comments! Thanks for leaving one!
xxx Maria