Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Cosmetia review!!

   Fashionistas μου τι κάνετε?? Εντάξει το τελευταίο διάστημα είμαι πολύ κακή blogger  αλλά μετά τις εξετάσεις σας ετοιμάζω πολλές εκπλήξεις και πολλά πολλά post! Μέχρι τότε θέλω να σας πω την άποψη μου για κάποια από τα προιόντα Lee Hatton της εταιρίας Cosmetia που έλαβα πριν από κάποιο διάστημα για δοκιμή... 

Fashionistas what  are you doing?? Ok lately I'm a very bad blogger but after my exam i prepair many surprises and many many post! Until then I want to tell you my opinion about some of  Lee Hatton products of the company Cosmetia I received some time ago for testing ...


 Αυτά είναι τα τρία προιόντα που δοκίμασα... Όλα σε αποχρώσεις του πράσινου.. Άκρως καλοκαιρινά!!
These are the three products I tried ... All in shades of green .. Highly summer!



  Πρώτα θα σας δείξω το μολύβι ματιών Silk Eye Liner της Lee Hatton! Μόνο θετικά έχω να σκεφτώ για αυτό το υπέροχο μολύβι! Υπέροχο και καλοκαιρινό χρώμα που διαρκεί και "γράφει" ακριβώς όπως φαίνεται (πράγμα που εγώ προσωπικά λίγες φορές έχω συναντήσει ομολογώ!!) και μαλακό όσο χρειάζεται!! Εγώ που έχω και μία ευαισθησία στα μάτια μου (η αλήθεια να λέγεται!) είναι πολύ ικανοποιημένη!!

First I will show you the Silk Eye Liner of Lee Hatton! Only positive I can think of for this lovely pencil! Lovely and summery color that lasts and "writing" exactly as shown (which I personally have met a few times I admit!) And soft as needed! Me that  I have a sensitivity in my eyes (the truth be told!) i am very pleased!



 Στη συνέχεια βλέπουμε τη διπλή σκιά ματιών Lee Hatton. Δύο αποχρώσεις του πράσινου , δύο ξεχωριστές αγάπες!! Πολύ όμορφα χρώματα και ο συνδιασμός , αν και αναπάντεχος για μένα, τελικά είναι πολύ καλός! Η υφή της σκιάς είναι απαλή και το αποτέλεσμα τόσο όσο πρέπει!! Η διάρκεια των χρωμάτων και η σταθερότητα είναι επίσης πολύ ικανοποιητική!!

Then we see the dual eyeshadow Lee Hatton. Two shades of green, two distinct affections! Very beautiful colors and combination, though unlooked for me, the end is great! The texture of the shadow is soft and the result so you should! The length of the color and the stability is also very satisfactory!



Για το τέλος άφησα έναν από τους τελευταίους μου εθισμούς!! Βερνίκι νυχιών Lee Hatton στην απόχρωση Sea Breeze Νο168!! Με την πρώτη εφαρμογή το λάτρεψα και όχι άδικα αφού το αποτέλεσμα ακόμα και με μία εφαρμογή είναι πολύ καλό! Στα συν του συμπεριλαμβάνεται και το γεγονός ότι στεγνώνει πραγματικά γρήγορα και τέλος ( ναι!!!! ) διαρκεί αρκετά!! Τι άλλο μπορεί να θέλει κάποιος από ένα βερνίκι νυχιών??? Εγώ πάντως τίποτα!!

For the end I let one of my latest addictions! Nail polish Lee Hatton in hue Sea Breeze No168! With the first implementation loved and not unfairly after the result even with an app is very good! In plus includes the fact that it dries really fast and end (yeah!!) lasts Long enough! What else can one want from a nail polish?? I certainly nothing!


Εσείς έχετε δοκιμάσει ποτέ προιόντα Lee Hatton της εταιρίας Cosmetia?? Πως σας φαίνονται?
Have you ever tried Lee Hatton products of the company Cosmetia?? What do you think?

Τα προιόντα της εταιρίας Cosmetia μπορείτε να βρείτε / Products of Cosmetia you can find :
  1.  στη σελίδα της εταιρίας / at the page of the company  http://www.cosmetia.gr/
  2.  και στο facebook / on facebook - Cosmetia https://www.facebook.com/Cosmetia.gr?ref=ts&fref=ts

Και μην ξεχνάτε το διαγωνισμό που τρέχει! Βρείτε τον εδώ!!
Don't forget our giveaway!! Find it here!!


xxx Maria

6 σχόλια:

Always reading your comments! Thanks for leaving one!
xxx Maria